Rózsavölgyi Andi

2018.12.15

A jóga gyakorlása és oktatása utazás, felfedezés: külső és belső egyaránt. A külső, egész életemet meghatározó utazásaim Indiába visznek a mai napig. A belső úthoz, jógához a mentális gyakorlatok, a meditáció felől érkeztem, a fizikai gyakorlás később talált rám. Még tizenévesen fordult a figyelmem a belső mozgatórugóim, a válaszok keresése, az önkutatás felé. Később, amit addig főként elméletben, absztrakt módon tudtam, azt a jógával elkezdtem élni, tapasztalni, érezni. Egyik gyakorlásom alatt ért a felismerés, hogy valójában minden, maga a "lényeg" változatlan. Csak a képzelet, az elme mozog.

Azóta folyamatosan ezt kutatom, már nemcsak a jóga, a meditáció eszközeivel, hanem a bhakti együttérzésén, az advaita védánta filozófiáján, vagy a női tanításokon, körökön, elvonulásokon keresztül is. Számomra mindennek elengedhetetlen része a Földanyával, a természettel való felelős és szeretetteljes viszony kiművelése és folyamatos gyakorlása. Ami kint, az bent és ami bent, az kint.

Minden Egy.

És ezt az utat csodálatos emberek kísérik és inspirálják: Selvarajan Yeshudian, a Dalai Láma, Pálmai Katalin, Ganga Mira, Shri Ramana Maharsi, Juhász Sarolta, Gáborjáni Réka, Diószegi Ilona, Swami Prayag Giri, Szalai István, Malik Tóth István, Veszprémi Krisztina, Németh Gergő, Miklós Ervin, Fajd Ernő.


A képesítéseket a Mandala Jógastúdiókban szereztem 2009-2014 között, így lettem: Gerincjóga, Hatha jóga (kezdő és haladó), Nőijóga és Kismamajóga oktató.

Rózsavölgyi Andrea

https://urbanjogi.hu/hogyan-lettem-jogaoktato-rozsavolgyi-andi/

Tel: 20/543 0478

andrea.rozsavolgyi@gmail.com

Küldj üzenetet:


KörTér | Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el