Nagy Katalin

2017.08.15

Nagy Katalin vagyok, pszichológiai tanácsadó. Szakterületem a személy-központú tanácsadás, relaxáció és szimbólumterápia, a meridiánrendszerben keletkezett elakadások oldása energia-pszichológiai módszerekkel (EFT) és a Human Design, valamint a Génkulcsok.

Eredeti végzettségem szerint a nemzetközi kapcsolatok szakértője vagyok és hosszú évekig külpolitikai újságíróként dolgoztam. Felnőtt fejjel Angliában szereztem még egy diplomát pszichológiából, majd az évek során képesítést szereztem mint személyközpontú tanácsadó és csoportfacilitátor, relaxációs és szimbólumterapeuta, (autogén tréning oktató) és pszichodráma asszisztens.

Tanácsadói munkámban személyes élettapasztalataim és szakmai tudásom felhasználásával azoknak szeretnék segíteni, akik elindulnak a belső átalakulás útján, de valami miatt elakadnak, vagy nem várt akadályokba ütköznek és mégis hajtja őket a vágy, hogy eljussanak a valódi belső szabadság és életöröm megéléséhez. Azoknak szeretnék segíteni, akik érzik, hogy kreativitásuk, teremtőerejük nincs teljes mértékben kibontatkoztatva, belső erőforrásaik olyan tartalékokat rejtenek, amelyekre ebben az átalakuló világban óriási szükség van.

Tel. 0620 420 1240

E-mail: EFTesTerapia@gmail.com

Web: https://nagykatalin.hu/

Web: https://genkulcsok.hu/

Küldj üzenetet:

KörTér | Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el